چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟ چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا

معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟ چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟

دلیل این که این روزها اندروید تا این میزان مورد استقبال است می‌تواند تنوع گوشی‌های اندرویدی در رنج‌های مختلف قیمت یا اوپن سورس بودن یا هر چیز دیگری باشد. اما به نظر من اپلیکیشن‌های جذاب اندرویدی یک عامل خیلی خیلی مهم در این زمینه است.

اگر به قسمت موبایل سایتی مثل P30download بروید می‌بینید که تمامی نرم‌افزارهای جدیدی که معرفی می‌شوند یک ورژن اندرویدی دارند. حتی بعضی نرم‌افزارهای اختصاصی آیفون هم در صدد تهیه نسخه اندرویدی هستند.

اما برای استفاده از این اپلیکیشن‌های جذاب آیا حتما باید یک گوشی‌ موبایل اندرویدی دست و پا کنیم؟ در این مطلب با هم یاد می‌گیریم چطور این اپلیکیشن‌ها را روی یک کامپیوتر خانگی عادی داشته باشیم. حتی اندرویدی‌ها هم می‌توانند قبل از نصب یک اپلیکیشن‌ آن را با این روش تست کنند. آماده هستید؟

Android SDK اولین راهی است که ممکن است به ذهن شما برسد. با استفاده از SDK می‌توانید نرم‌افزارهای اندرویدی بنویسید یا آنها را توسعه بدهید. اما ما واقعا نمی‌خواهیم این کارها را بکنیم. برای همین به نرم‌افزاری نیاز داریم که بتواند خیلی ساده‌تر و سریعتر یک اپلیکیشن را برای ما اجرا کند.

برنامه ای که قصد معرفی آن را به جای اندروید SDK داریم BlueStacks نام دارد. این برنامه مشکلاتی را که SDK در اجرا داشت را ندارد و خیلی راحت است.

برای شروع به این صفحه برویدو بر روی گزینه Download Now کلیک کنید.

برای ذخیره نرم افزار بر روی کامپیوتر خود روی گزینه Save File کلیک کنید. حجم این فایل 117 مگابایت است.

زمانی که دانلود شما با موفقیت به پایان رسید بر روی فایل نصب کلیک کنید. پس از تأیید شرایط و قوانین نرم افزار دکمه Install را فشار دهید تا نصب نرم‌افزار شروع شود.

چند دقیقه طول می کشد که نرم افزار BlueStaks نصب شود. هنگامی که نصب تمام شد بر روی گزینه Finish کلیک کنید تا صفحه نصب برنامه بسته شود. اگر شما دوست داشتید می‌توانید فیلم آموزشی این نرم افزار را  انتخاب کنید تا بتوانید آن را ببینید.

حالا نرم افزار شما نصب شده و شما می‌توانید آنرا از مسیر زیر اجرا کنید:

Start > All Programs > BlueStacks > Launch BlueStacks

بعد از این نرم افزار BlueStacks را اجرا کردید و وارد شدید روی دکمه Apps کلیک کنید تا اپلیکیشن هایی که همراه BlueStacks‌ نصب شده اند را ببینید.

اگر شما قصد داشتید که اپلیکیشنهای بیشتری از اندروید را داشته باشید که به طور پیشفرض همراه BlueStacks  نصب نشده است، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و در این سایت ثبت نام کنید تا بتوانید به کتابخانه کامل اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید. شما با کلیک کردن بر روی گزینه Get More Apps می توانید به BlueStacks channel  دسترسی داشته باشید.  

حالا می‌توانید از دنیای جذاب اپلیکیشنهای اندروید روی کامپیوتر لذت ببرید. اپلیکیشن خوبی هم اگر سراغ داشتید به ما معرفی کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: bluestacks, اجرای اپلیکیشنهای اندرویدی روی کامپیوتر,
نويسنده : اسماعیلی